Subject: RE: Kiri : Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 19,0-26,7 Kanama–Ääsmäe lõigu
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 10:40:17 +0300

Tere!

Edastan Teile ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, May 6, 2024 9:48 AM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri : Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 19,0-26,7 
Kanama–Ääsmäe lõigu

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 6. mai 2024 07:20
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elering 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 19,0-26,7 Kanama–Ääsmäe 
lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 03.05.2024

Registreerimise number: 8-1/22-057/7601-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>